nyvaken

efter en super skön liten sov tur på soffan !
de är så super skönt att få sova midda.
min helg har vart väldigt mysig och bra förutom fredagen för den sög ^^
gick och la halv 10 ?
jätte rolig fredag

men lördagen va super skoj.
den spenderades hemma hos Cicci med Linn.
vi tittade på melodifestivalen, helt fel person vann ! :@
Salem al fakir  skulle ju ha vunnit
sen så dampa vi loss .
och efter de va de film och vi bara tog de lugnt och snackade :D
just de ja vi färgade mitt hår också.
så nu är jag mörkbrunett och jätte nöjd !

och igår så gjorde jag inget speciellt va hos mammas syster en sväng på kvällen och sen åkte jag till rönnäng med Cicci och Linn till Amandus där även Rikard var.
vi såg på tv och snackade och bara tog de lugnt mest.
super mysigt <3

och nu sitter jag och väntar på mamma som borde komma hem snart ska övertala henne att vi ska äta pizza.
hmm vi får se hur de går, haha
bilder kommer sen när jag har tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0