hos mamma

och stannar där hela veckan troligen.
de har blivit ganska dålig updatering nu men i fredags så åkte vi till std direkt efter skolan och handla smink
de blev..

*en foundation
* puder
*mascara
* foundation borste
* puderborste

sen efter stenungsund så åkte vi till ös, vi var mest ute men de va skoj:)
sen gick vi till Simon och såg på film de va jag cicci john hasib och linn.
filmen va faktiskt väldigt bra men jag vet inte vad den heter och vi hann inte se klart den :(

och i lördags så gick jag och cicci på promenad och sen hade på kalas som jag var med på, super trevligt men super god mat och tårta :D!

sen hem till mamma och sov här.

och idag har jag verkligen inte gjort någonting vakande 10 va uppe till 12 somna om vakna halv 3 av att mamma kom hem.
sen har vi även vart ute på promenad och nu har vi segtat tv.

imorgon börjar praon, vi får hoppas att de blir lite skoj för annars kommer jag va sur hela veckan.

snart blir de blåsningen och sen wallander.
och min mobil är sönder men snart får jag nytt simkort och då kommer allt funka igen :D
jag saknar min lilla sötnos så mke just nu.
ne nu ska jag stänga av datorn och gå ut i köket och äta lite.



en liten suddig bild på mig och cicci fick de bli idag <3


Kommentarer
Postat av: moolén

vi ärr söötttaaa =D

2010-03-08 @ 22:25:18
URL: http://cecmol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0