de oväntade besöket

jag stod i köket och blockad med disken så kommer Håkan och säger du har besök, min första tanke var ju Att de var mamma som hade bett om prata Att Få med mig efter som hon var på hälsade lunch och på mig männen bakom Håkan står Två stycken mann.
Den ena komemr fram till mig och säger "vi är från polisen"
Och så tar han upp sin polis bricka och Visar den.
de va precis som i en film och jag fattade Verkligen ingenting.
Då fortsätter polisen Att prata på och alla i köket bara titta på oss.
vi går ner till lunch rummet och jag lovar de va tur Att min mamma var på lunch just DA för annars hade jag nog aldrig vågat sitta och prata med dom.
men de känns som en lättnad Nu när de är gjort Men jag har nog aldrig Blivit så förvånad som idag ^ ^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0