vädret

va är det för värder de är ju värre en snö de bara regnar :S
usch som förut när jag skulle gå hem från bussen.. de såg ut som att jag hade duschat !
de är inte okej.. men hopppas jag snön försvinner och att våren kommer.
våren är ju endå kärlekens årstid ;)
hihiii
men skolan idag va (N)
första dan som har vart tråkig typ vi har bara massa läxor/prov och de är blä !
nu har jag tränat lite och jag har gjort lite läxa annars har jag bara suttit här vid datorn nästan hela dan.
men de är faktiskt bara jobbigt att va med vänner när de är skola, man har ju faktiskt helgerna att va med vänner^^
och nu saknar jag även min Cicci .. *snyft snyft*
och nu ska jag sätta på en film och bara ta de lugnt och senare ska jag plugga lite mer och sen blir de förhopningsvis en tidig kväll:)
+ att jag längtar tills helgen <3







tre bilder från i sommras :)

Kommentarer
Postat av: moolén

naaw va gullig jag e på kortet HOST

misssu bäbääbarn <3

2010-01-27 @ 23:50:41
URL: http://cecmol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0