två dar kvar nu

tyskan gick helt okej idag och jag tror jag komemr få i alla fall G
annrs har dagen vart helt okej inte vart så där jätte mke att göra :)
men imon är de matte prov får se hur de går..
men nu ska jag snart åka till std med pappa och köpa ny navel piercing, hopppas att jag hittar någon fin :D
sen hoppas jag på att jag och Cicci ska ta en promenad sen.
imon så ska jag först till bleket och träffa Medina och sen hem till min där jag ska göra bloda slingor troligen men har inte bestämt mig helt än så vi får se hur de blir med de :)
i helgen så ska jag va med Cicci på lördag dag 1 med ensamhet !
de äger ju så mke:)
och sen på söndag får jag se hur de blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0