sumo brottning

hejhej
vaknade runt halv 12 idag men log och drog en bar stund nästan enda tills vi fick gäster
de va hela familjen Bülling och en till familj
vi fik och snacka
dom va nog här enda tills 6 tror jag
sedan åkte vi och åt mat.. men jag va inte hungrig så åt typ inget.
sen gick jag ner till cicci
vi typ snacka och såg lite beck och sedan tog vi på oss sumo brottnigs dräkter och skojade runt!
as skoj enda tills ...
cicci råka smälla till min näsa så jag börja blöda de va otroligt roligt måste jag säga.
sen efter de gick vi på jätte lång promenad och snacka ut, hon är verkligen bäst !







Kommentarer
Postat av: cäccä

VI ÄR SNYGGAST ÀLEÀLEÀLE :D



du e bääääääst1!

2010-01-03 @ 22:23:17
URL: http://cecmol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0