sol vind och vatten

nu har jag precis ätit.
och jag blve jätte mätte.. de är inte bra att ha elevensval hemkunnskap för man äter jätte mk onyttigt :S
så jag ska börja baka nyttigt där.
de är så sjukt mke i skolan nu imon har vi engelska på torsdag hra vi tyska prov+ engelska igen sen på fredag har vi matte prov och nästa vecka ska vi ha so prov+ so inlämning jag kommer dö !
så blir en massa pluggning.
fast innan jag sätter fart med de ska jag åka och sol, helt underbart skönt ska de bli och så ska vi hyra senaste wallander ska även tappa upp ett varmt bad ikväll och bara njuta ^^
+ jag har ju ett nyårs löfta som säger ett jag ska börja träna :S
så kanske ska gå milen? hmm aa vi får se.
nu ska jag knalla iväg och fixa lite pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0