skola igen

nu är första dan i skolan avklarad och de va faktiskt skoj att träffa mina små vänner igen
va så sjukt mke vi behövde snacka så de blev mke lallaaa hela dan!
mend e är de jag gillar med dom :D
men nu ska jag sköta mig sjukt bra i skolan och bli duktig och få enu bättre betyg, eller i alla fall försöka så får vi se vad de leder.
men nu ska jag gör ai min kärleksbok vilket är ett msåte efter som de ska va inlämnat vecka 4 och jag har tappat bort min bok där jag har skrivit alllt så de är bara att börja om, jippppie eller inte ;)
men nu kan jag som sagt va inte sitta här så om jag va duktig så pusss.



en lite random bild ;)
tycker att denna vasen eller va de nu är va väldigt rolig.
fanns att köpa i ett stånd på liseberg nu, hahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0