semlor

igår blev de årets första semla!
fast jag hade ätit så himmla mke mat så jag orkade knappt äta upp den :/
men igår va jag ju hos mamma och senare på kvällen kom cicci vi såg på film och somnade tidigt idag har de vart skola och kärleks boken är nu helt klar :D
efter skolan lagade jag mat och lite sånt och satt mig och läste i min nya bok, fastnade i den direkt.
sjukt bra är den!
sen gick jag upp till farmor och satt och pratade ochd e slutade med att vi beställde en klänning och 3 linnen :)
thihi och nus ka jag hopppa in i duschen och lite sånt.
just fick även clinique saker av farmor eller sånna test saker som hon hade köpt i göteborg som jag ska testa.
men ni får ha de gott puss

'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0