onsdag :D

nu har jag precis kommit hem och jag är glader som har fått träffa min Rikard !
skolan idag va helt sjuk för min klass är helt sjuk, ni gör så man orkar skolan och gör den rolig :)
efter skolan satt jag och vänta på bussen ett bra tag med Linnea och Bea sen åkte vi till rönnäng och jag gick till Rikard och dom vidare :)
jjag och Rikard såg på 2 ½ film och bara myste och tog de lugnt, jätte gott har saknat han som bara den *snyft*
men han är bäst och han är rolig.
men jag hra kommit fram till om man inte träffar en person på väldigt länge så blir de dubbelt dubbelt så skoj eller bara kanske :)
men jag tvätta bort sminket och duscha håret och sedan krypa ner i min säng och bara få upp värmen igen :)
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0