nyår !

gott nytt år får man nog börja med att säga : D

´dagen började med en riktigt seg fixning, tror jag gjorde iordning mig i 3 timmar?
fast jag gjorde mke annat också.
gick ner till Cicci vid 3 tiden tror jag och vi fixade oss lite till satte på lösnaglar plattahåret
fixa kläderna
och massa sånt, sedan vid halv 7 kom gästerna
vi åt go mat och sånt.
någon gång vid halv 9 så smsa Tånni
att vi skulle dra på festen istället för att ligga hemma och bada.
så jag ringa farmor och hon körde ut oss och vi hämta upp Tånni och Markus i myggenäs.
festen va mysig och de va lagom mke folk, ganska lyckad.
vi gick nog från festen vid någontid kommer inte riktigt ihåg för håll in koll på mobilen, men efter 2 iaf ?
och sedan så åkte vi hem...
vi somnade inte förens 8 och vaknade klockan 11 och då gick vi upp och såg på ronny och ragge, hahah .
sen vid 2 hämta mamma mig och Cicci och vi frächa upp os lite.
sedan åkte vi och käka pizza och jag mår så illa att jag snart spyr..
jag ska snart bara avsluta 1 januari för jag är så sjukt trött !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0