johan falk 2

just nu sitter jag i soffan och ser på johan falk 2 i soffan.
har ätit lite chips och kladdkaka och riktigt go mat.
mamma och inger sitter i köket och snackar en massa men jag har över energisk och känner jag har söt sug som f*an med andra ord min egna dos av pms..
idag efter skolan tog jag bussen till bleket och träffad Medina vi typ satt och snackademed Marie och Amy men sen lämna dom mig så jag och amy satt kvar typ ett bra tag och snackade sen kom massa annat trvligt folk : D
sen åkte jag in till std till mammas jobb och satt där tills hon sluta hyrde jihan falk 2 och sen åkte vi hem.
de får bli en tidig kväll idag.
så nu ska jag fortsätta se på filmen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0