Göteborg

min skoldag va helt okej för jag gick där ifrån klockan 12 för va tvungen och åka till göteborg.
men jag tycker faktiskt skolan är ganska skoj nu, fast får se hur länge jag tycker de.
men vi ahde först so och sedan engelska fast satt och läste i min bok!
den är så sjuk bra.
sen va de studiepass och jag satt och läste enu mer.
sedan av de utliggare en so lektion.
sen så blev de upp till bussen, och jag hatar att åka buss själv de är bara så tråkigt så jag satt och läste i min bok^^
men när jag kom till Göteborg så va de att skynda sig upp till Minna.
jag kom lite sent så hon fick börja på en gång.
de va melodifestival tema och sminkninga blev jätte fin :)
fick inga bilder på första sminkningen men jag ska be henne skicka bilderna hon tog!
men jag tyckte att de blev väldigt fint som sagt så jag ville att hon skulle göra en lika dan sminkning i "skönhets sminkningen"
så hon gjorde nästan samma ögon fast inte lika mke färg och inte sånna ögonfransar.
men de blev sjukt bra, tycker jag i alla fall :)
sen så tog jag buss hem och på bussen va även Viccan Cornelia Lee.
väl i std så stack jag in till mamma och åt va jätte hungrig så de va gott :)
och nu har jag precis duschat och ska lägga mig och läsa.
ha de fint



ögonen



munnen i första sminkningen, enda bilden från de ^^

orkar inte ladda upp mer bilder.
jag gör de när jag har bättre bilder för de är ju bara dåliga mobilbilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0