borås

oj jag är så sjukt trött nu !
min dag började med att klockan ringde klockan 8 och jag gick upp och fixade mig och sedan körde min farmor mig till std där jag tog tåg till göteborg och sedan från göteborg till borås!
va i borås vid halv 12 och där stod Linnea och väntade på mig, gud va jag saknar den flickan de är tur att hon kommer hem om 2 dar :)
men vi gick runt lite vi hade en massa och prata om vi så vi satte oss på donken och åt glass och bablala massa.
sedan gick vi i nästan alla affärerna som fanns.
men de slutade emd att vi satt på donken en gång till, hans om jobbade där flörtade med oss hahhaha
sen gick vi till tåget och jag åkte hem :(
en helt underbar dag !
men tåg resan hem va jobbig och jag fick så himmla ont i rumpan så jag sov hela vägen.
men nu är jag hemma och jag ska snart krypa ne ri min säng och sätta på en film.

 



normala är vi !





våra söta gossegjur :D

Kommentarer
Postat av: Majjs :))

Bäst varee iiilllyyy <3

2010-01-05 @ 18:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0