7 januari

oj nu har jag inte uppdaterat värken idag eller igår
men jag har inte gjort något sådär super intresant
igår satt jag och prata i skype hela dagen enda tills mamma hämta mig och cicci
och när vi kom hit gjorde vi tacos och lite sånt såg på film och myste sen fick jag sås juk ont i halsen så va tvungen att sova
och jag har haft ont i halsen hela dan men de har inte hindrat mig från att åka till göteborg och vara smink modell
klockan 13.15 mötte jag Minna och hon börja greja med mig nästan direkt.
hon sminka från ca halv 2 till klockan till kvart över 4 :)
de va väldigt roligt och sminkningen blev riktigt bra!
jag ska be minna skicka bilderna för jag har bara dåliga mobil bilder men kanske slänger upp en bild sen.
men efter de va de att tvätta bort sminket och sedan sminka hon om mig till en jätte fin sminkning tycker jag!
riktigt nöjd med dagen.
men nu ska jag fortsätta och se på film som jag har gjort enda sen jag kom hem.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0