torsdag

igår orkade jag inte blogga.. skolan av hel skoj :)
fast efter skolan skulle jag till vårscentralen.. och ta alergitest, dom stack mig med 10 nålar =(
och jag är nål rädd, de va inte alls skoj.
efter de så gick jag upp till farmor och såg film och tog de lugnt.

idag har skolan vart tråkig tråkig eller ne men Linn satt i cafet så jag hade inte henne på några lektioner men jag av med Bea Linnea och Emma och de gjorde dagen bra i alla fall.
efter skolan så gick jag hem och åt och sen gick jag till farmor och bakade !
de kommer bli en super fin tårta eller två super fina tårtor en till Linn ich en till Viccan =)
nu ska jag göra biologi och sen sova tidigt.
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0