toppen lördag

igår var verkligen en super bra dag :D
började med att åka tidigt till till göteborg och gick på mässan och kollade gp-ponny.
åkte hem runt 4a och då hoppade jag in i duschen och sen fixade jag mig och vid 7 så åkte jag och Cicci till Linn.
de första vi gjorde när vi kom dit var att åta tårta som jag hade bakat de va faktiskt god:)
sen så flumma vi runt och fjanta oss.
sen vid ah vad kna klockan ha vart 22 kanske så åkte vi till skärhamn till Simon.
de va en jätte trevlig fest med de bästa folket.
vid 12-1 tiden någon gång va festen slut och då var vi några stycken som gick hem till John och satt och bara snackade och tog de lugnt.
super mysig kväll som slutade med sängen klockan 4 :)

bilder kommer sen när  jag är hemme för nu är jag hos mamma och har ätit här.
hoppas på en mysig promenad med Cicci ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0