semlor :)

vaknade tidigt idag och åkte till stenungsund med mamma =)
de va skoj att träffa henne, har ju inte sett henne nu på 2 och en halv vecka så de va skoj.
blev att kolla affärer och sånt, har hittat 3 par skor och  en klänning så jag måste köpa ^^
de bli att spara.
när jag kom hem så la jag mig och tittade på film hur man blir av med en kille på 10 dar
den är lika bra varje gång =)
sen så gick jag och Cicci på en promenad med Pluto och sen hem till mig och tittade på oth !
sen så åkte vi och köpte mat och de blev mys. vi köpte även var sin semla de är ju bara så himmla gott.
pch nu har jag precis följt cicci hem och jag ska snart sova inför natten.
puss


min nya piercing

piercingen jag har nu ^^

första bilden är på piercingen jag fick av mamma idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0