pinsamt

oj vad jag gjorde bort mig idag i skolan eller efter skolan!
jag ringde pappa och bad han hämta mig, så sa han att hann skulle åka direkt så jag tog på mig jackan tog mina böcker och gick ner så gick jag ut. och när jag kom ut så stod det en bil, en precis lika dan bilden som vi har (nästan i alla fall).
så jag tänkte inte utan öppnade dörren och va påväg att hopppa in.
just då ser jag att de är fel bil att de inte är pappa som sitter i bilen * pinsamt*
så jag bara vänder mig om och ba oj fel bil^^
de va nog de pinsamaste jag har gjort på länge.
hahaa

idag har jag vart på bio percy jackson kampen om åskviggen.
de va faktiskt riktigt bra och han som spelar percy är riktigt snygg!



Kommentarer
Postat av: Carina

Du är bara så skön! Gå in i fel bil...bara hur kul som helst. Det bästa är att du bjuder på det också.

Kram

2010-03-01 @ 08:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0