nu blir det bloggning ;)

nu har min kamera kommit eller den kom igår och jag är kär i den !
har vart och test fotat lite men de är så mke att lära sig så de kommer nog ta lite innan man lär sig den helt ;)
har vart ganska dålig uppdatering här ett tag men vem har lust att sitta vid datorn när man är sjuk?
inte jag i alla fall.
men nu mår jag lite bättre i alla fall inte mke men lite :)
så de börjar nog gå mot bättrings vägen, men mina ögon är fortfarnde ihop svullnade och jag har fått ont i halsen :/
men idag ska jag nog endå vara med Cicci som jag inte har träffat på en vecka!
och jag saknar henne sjuk mke :(
så de ska bli skoj att få vara med henne.
men i alla fall så hopppas jag på skolan på måndag så vi ska nog bara ta det lugnt.
men nu ska jag fixa mig lite och sedan se på film.

här kommer några bilder jag tog förut














Kommentarer
Postat av: Carina

Vad fina bilder du har tagit. vi saknar dig här hemma. bli frisk snart!

2010-02-07 @ 22:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0