nattinatti

mm nu ska jag krypa ner i min mysiga sängen och hoppaps på att jag kan sova, vilket jag behöver om jag ska orka med hela dagen imorgon!
de känns skönt att få komma tillbaka och få plugga som bara den nu :)
men får dock hoppaps att min huvudvärk försvinner helt snart kan ju knappt läsa texten på en film utan att jag har får huvudvärk nu..
aj ja får la sitta och be om högläsning ;)
har precis sett på tv med pappa "my bloody valentine"
har dock redan sett den på bio i 3D där den var skit läskig men att se den hemma utan 3D så va de inte så där jätte läskigt.
annars i dag så har jag inte gjort så mycket har mest legat i soffan och vilat som jag sa tidigare att jag skulle gör men Inez kom upp en liten stund och vi satt och såg på tv och snacka.
ne nu ska jag gå och lägga mig.

god natt .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0