mys dag i stenungsund

onsdagar är verkligen dom värsat dagarna i skolan !
bara en massa lektioner och knappt några raster :/
usch de är inte okej.
idag var de redovisning i so:n inför hela klassen.. de är något jag verkligen hatar men de känns skönt att ha fått de gjort och nu och jag tror endå de gick bra :)
efter skolan idag så tog jag och Majda bussen in till std, vi gick och fika på sandberg.
de va jätte gott och sen gick vi i affärer köpte en sån där svinborste x)
får se om de funkar.

sen när jag kom hem så ställde jag och tränade en stund och efter tog jag en lång dusch.
sen åkte jag med pappa och handla och nu ska jag sätta mig och plugga.


den super goda blåbärspajen





Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du mår bättre! Ha det så trevligt i helgen men INGET BUS!

Kram

2010-02-11 @ 07:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0