massa läxa


första dagen idag i skolan på väldigt länge, hade saknat de och Linn
som gör att min skol dag går runt :D
fast nu har jag massa läxa + massa saker som jag har misst som jag måste plugga ikapp
vilket inte är någon tumme upp direkt.
jag längtar till helgen för de ska bli en lång helg med Cicci i lägenheten tror att vi åker dit redan på torsdag och stannar där över hela helgen!
ska bli jätte mysigt och roligt.
sen är de ju sportlov nästa vecka =)
kankse ska man ta och bli jätte sportig och typ träna en massa?
aa , haha de får jag nog tänka på lite.
nu ska jag krypa ner i min säng och plugga vidare och se på tv men innan de så ska jag ta en dusch och noppra ögonbrynen och lite sånt.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0