kvällis

kom inte på vad jag skulle ha för rubrik så jag tog samma som Cicci ; )
går dagen blev riktigt mysig.
vi snackade massa om allt och inget och sen såg vi på film
"benjamin buttons otroliga liv"
den va riktigt bra tycker men hemsk.
sen skulle vi se på melodifestivalen men vi tyckte inte det var så speciellt bra så vi tittade inte klart.
tror jag gich hem runt 10 tiden och när jag kom la jag mig i sängen och tittade på tv.
sen somna jag som en liten gris^^

idag när jag vaknade så såg ögon bättre ut!
men dom rinner fortfarnde och huvudvärken är kvar när jag anstränger mig, men snart är jag frisk hopppas jag :)
log och drog mig i sängen enda tills 12 tiden då jag gick upp duscha och sen gick jag upp till farmor och tog de lugnt.
de är nog allt jag har gjort idag.
så nu ska jag sätta mig och göra lite no för jag har inget bättre för mig.



Cicci och lilla Jonny



Cicci enorma chips påsar :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0