gårdagen

blev väldigt lyckad jag och Cicci åt pizza och sen kom Linn och vi såg på filmen jag och Cicci hade hyrt
bekännelser om killar kyssar och katter
den låter ganska töntig men den va faktiskt väldigt bra!
de rekomenderas starkt.
vi hade även köpt en massa godis och drick.
efter filmen så körde vi sms roulette, hahhaa de är något man verkligen garvar åt.
sen såg vi på lejonkungen 3, älskar man tecknade filmer så gör man.
men Linn åkte hem vid halv ett tiden tror jag och jag och Cicci satt uppe en lite stund sen kunde inte jag sova så somnade nog inte riktigt förens 6 tiden *suck*
när jag och Cicci vaknade så tog vi de mest bara lugnt och satte på en film
bangkok hilton
den är faktiskt riktigt bra men väldigt lång hela 3,5 timmar!
när filmen va sluta så va de lagom att börja städa och sen kom Cicci mamma och körde hem oss.
enda sen jag kom hem så har jag bara legat i soffan..
känns som att jag börjar bli sjuk igen :(
ne nu ska jag gå och sova.
men bilder från lördagen och söndagen kommer när jag har fått tag i dom.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0