dumma snö

vakande riktigt tidigt imorse.
va meningen att jag skulle hänga med Cicci och ta kort när hon red men hon smsa imorse och sa att hon inte mådde så bra :(
hopppas du mår bättre nu när du har fått sovit.
men när jag endå va vaken och pigg så tänkte jag att jag kunde göra något vettigt.. vilket jag ångrar nu när jag vet hur jobbigt de är.
i alla fall jag tog på mig massa kläder och gick ut och började skotta snö.
i början va de bara skoj men sen när jag kom ner till väg upp till vårt hus så va de inte lika skoj, snön hade blåst i stora drivor så de va 50 cm djup snö om inte mer på vissa ställen.
efter 2 timmars slit så va jag äntligen klar.
när jag kom in så la jag mis och soffan i någon timme och bara vilade och sen fortsatte jag vara så duktig och började städa mitt rum.
jag är snart klar nu fast tog en mat paus mitt i så jag ska fortsätta snart :)
får se vad som händer ikväll.
om de inte händer något så kanske de blir en hemma spa kväll^^
thihiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0