alla ♥ dag

helgen har blivit riktigt lyckad och mysigt :)
i fredags så kom johan och vi tog de lugnt såg på film och massa chips och bara tog de lugnt. jag somnade dock väldigt tidigt va jätte trött.
och igår så vakna jag jätte tidigt de va tur att johan och cicci vakande när jag gick upp för annars hade jag nog fått sitta uppe själv i flera timmar, hihiii.
vet inte riktigt vad vid gjorde men vi såg på os och tog de lugnt.
johans mamma kom med pizza och jag och cicci gjorde mat.
johan åkte hem vi 6 tiden och vid 7 tiden kom julia emma molly och erika :)
och de blev en jätte mysig tjejkväll.
vi såg på sommar med göran och johan falk och åt massa godis.
dom åkte hem runt ett tiden någon gång tror jag och jag och cicci somnade som små grisar:)
och nu sitter jag och väntar på att Cicci ska vakna, vilket hon inte kommer göra en på ett tag.
idag är de alla ♥ dag och jag ska bara sitta hemma troligen.
ne nu ska jag se på melodifestivalen och sen göra en fin frukost till mig och Cicci ^^
bilder från helgen kommer nog troligen senare :)
ha en fin dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0