dålig uppdatering

jag de har varit väldigt dåligt på sista tiden och de beror på att jag verken har haft tid eller någon lust.
och jag har inte gjort något över speciellt heller så de är inget jag har behövt dela med mig.
Men nu är de lov och de kommer nog bli ganska bra uppdatering, hoppas jag.
idag kom My och hennes famil + robban och eva så jag har vart  uppe hos dom hela kvällen !
de var verkligen jätte länge sen man träffa My, 1 ½ år?
men i alla fall kvällen var helt sjukt rolig.
Det började med en massa snacka och sen go mat och otroligt mycke skratt och som avslutning på kvällen blev de en promenad.

imorgon är de påsk afton och jag ska vara med My och jag antar att Cicci ska vara med om inte hon ska vara med Linn och dom.
men på förmiddagen imorgon ska jag och My åka in till std.
på kvällen får vi se vad som händer vi får hoppas de är något roligt !

nu ska jag i alla fall sova så jag orkar mig upp i någolund tid så jag hinner fixa mig.
så god natt och hoppas ni har en trevlig påsk :)



så skönt att snön är borta .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0