skriva av mej

jag är sjukt purken och jag känner att jag måste skriva av mej lite -.-
så ni som inte är intreserade av att läsa när jag klagar kan sluta redan nu


varför är alla killar sånna svin fattar ni inte att vi blir ledsna när ni håller på som ni gör, sjukt dålig stil
varför inet bara säag vad ni tkr och känner hade vart som grymt mkt lättare istället för att ge oss falska förhoppning. de slutar alltid i alla fall att man blir sårad för att ni aldrig tänker.
lär er använda hjärnan
sen är jag otroligt purken på att dom tar ifrån mej linena hon som skulle komma hem idag men nej
usch på de jag som skulle lima ihop henne och göra hennne hel
sen så är jag sjukt trött på alla falska vänner
man mår illa av att bara höra er öppna munnen
nu bara snackar skit om allt och alla snälla håll käften bara
jag skulle kunna sitta här och skriva hela natten
men aa de orkar jag inte 
men de är tur att man har en helt underbar vän också 
Cicci som lyser upp min dag (L)
jag msået bara säga att jag är purken på skolan också sjukt onödig sak som någon har kommit på att man måste gå 5 ggr i veckan i skolan t.ex. vad har jag för användning av att kunna göra en kullebytta när jag vill gå hotell resturang eller bli arkitekt 
de är något jag stör mig väldigt mkt på
eller bara som en sak som prov och läxor 
borde de inte räcka med 5 ggr i veckan ?
ne nu är jag klar med min klagande -.-
puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0