göteborg

hejhej :)
sov hos sofia igår
somnade tidigt va sjukt trött
fast de va ganska bra för min buss gick hem 9.26 idag från henne inte lika roligt
men hem och duscha och sånt
sen kom mammsen och hämta mig och vi åkte till göteborg coh handlalite och sånt
blev ett par stövlar och vantar och en mössa
men nu känner jag mig fattig :(
efter en stund va jag helt slut typ hade flimmer för ögonen och huvudvärk så då åt vi kina
jag bara älskar de
sen blev de lite mer affärer och sånt sen ville mamma in på ikea och mediamark på vägen hem
blev en kamera och lampa till mitt rum :))
så nu ska jag hjälpa mamma sätta uppe den och sånt
sen tror jag cicci kommer vi får se vad vi hittar på
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0