dator

hejhej
har fått dator nu, riktigt gott så nu kna jag blogg :)
förra helgen var lyckad

fredag: åkte till göteborg med Cicci och såg på bio och shopa och träffa Adrian
lördag: åkte till skärhamn med Cicci och va med Johan
söndag: minns jag inte hahaa

veckan har vart chill annars mest tatt de lugnt
igår så blev de piercing i naveln och färga håret
sen på kvällen så åt jag tårta med Cicci och hennes familj
riktigt gott
sov där och på morgonen sjöng dom för mig
för idag är de min födelsedag !

annars har dagen vart go
en och en halv lektion bara
gottgott
sen va jag med Sofia en stund
sen blev de plugga plugga plugga
de gillas värkligen inte

ne orkar jag inte skriva mer idag
för jag ska se klart på filmen
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0