tråkigt

nu har jag precis sett på 2 filmer med mammsen ska snart lägga mig is änegn och försöka sova
första filmen var the strangers skärck skräck film sjukt bra läskig som fan, om man gillat skräckisar så borde man se den . jag själv älskar ju de men de va knappt så jag våga se klart på den ^^
hihi men de va läskig och väldigt bra.
andra filmen var dumpa honom! helt okej film den va rolig och bra men jag gilalr mer skräck men de va tummen upp så jag tycker de va ett ganska lyckat film val idag




jag glömde min bok i skolan idag har precis börjat på en ny och jag vill inte sluta i den förut.
så jag vet inte vad jag ska göra sen när jag ska försöka sova.
imon ska jag till rönnäng och vara med rikard och johanna och innan de ska jag åka med bea till bleket:)
och på torsdag har vi tyska prov igen helt sjukt hade d eju för 2 veckor sen ?
och på fredag matte prov men de är lätt så hoppas att de kommer gå bra.
och imon slutar vi hmm 1?
eller komme rinte ihåg nånstanns runt 1.
 gud vilket meningslöst inlägg men jag har väldigt tråkigt vilket kanske värks..
 och jag vet inte vad som hände ri helgen fast de är ju bara tisdag men endå
blä nus ka jag avsluta detta inlägg pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0