slut på fredag

nu har jag precis kommit hem från familjen bülling, så sköna är hela familjen
vi såg på film och titta idol
och snacka och skratta och åt massa chips och godis och ostbågar
så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra klockan är ju "bara" 00.12 och jag är inte alls trött nu när jag har tatt på de lilla sminket jag hade på mig jag har verkligen blivit sjukt duktig på att inte platta håret ochs minka mig riktigt nöjd !
undra vad som händer imon..
på söndag ska jag i alla fall änga nästan hela dan för att städa rummet vilket kommer behövas de är svin äckligt just nu ^^
men imon hmm ..?
väldigt sugen på rönnäng eller skärhamn men vi får se :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0