RIkard Johanna

hejhej
min dag har vart helt perfekt värkligen
först en kort och skön dag som sluta 13.15 och eftersom skoladagden spenderades med Linn & Bea så kan de inte vara tråkigt.
sen tog jag och bea buss ut till bleket och var där på skolan men bea spang iväg till bussen jätte tidigt :(
så jag fick sitta och gömma mig med johanna och medina sen kom massa folk Rikard christer tony en snabbis johanna och massa mer trevligt att träffa folk som gör en glad.
sen tog jag Rikard johanna buss till rönnängs pizzeri för rikard var sugen
på bussen var även christer satt och titta när han spela nått konstigt spel hahhaa
sen efter pizzab så trodde jag och johanna att vi skulle åka hem så vi satte oss på bussen men ångra oss och hopppa av och vänta på nästa buss till bäckevik.
så de blev hem till rikard och såg lite på film och titta när han spela
hopppas att man träffar Laban och lilla Rikard i helgen också :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0