redan fredag

hejsan :)
min dag har vart gosig idag en sålänge, började med no sen matte efter de tekinik sen so
älskar fredagar för dom är lätta och korta slutar ju redan 13.15
idag ska jag vara med min underbara cicci somjag inte hart med på nästan hela veckan vilket känns väldigt konstigt efter som hon är min andra halva ;)
men vi ska nog på öppen scen tror jag vilket kommer bli skoj .
imon så blir de testa på nån gym grejs med Majda vi får se hur länge vi orkar.
men jag måste enna lägg i ett kol jag och Cicci har ju en tävling om vem som kan gå ner mest till nyår, och de går inte alls bra för mig har bara blivit mer godis och mindre träning inte okej.
så nu blir de att kämpa för jag sak vinna ;)
hahha de va nog allt bloggar nog senare för jag ska försöka installera min cam på datorn så blir nog lite bilder och lite smått och gott
puss på rumpan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0