lyckad lördag :D

hejhej nu har jag precis kommit hem från rönnäng.
igår så åkte jag först på bio såg new moon den av så sjukt bra va, kärlek tårar skratt action den perfekta blandningen klart värd att se :D
sen efter bion åkte jag hem till cicci vi sega oss snacka med henne mamma och pappa och lite så, sen  runt halv 12 så fick vi lust att åka till skärhamn och va med daniel så va med han och hans kompisar, hahaha dom va ju lite speciella kanske men de va väldigt roligt sen vi 02.19 så tog vi en buss hem till danil och sov där huihihi mysig dag. nu sitter jag och väntar på poizzan som pappa ska köpa till mig mumms :D

Kommentarer
Postat av: CÄCCÄ

BILDERNA JOSSSEE :D:D:D:D!



love the lördag (Y)

2009-11-22 @ 17:53:52
URL: http://cecmol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0