linnea & bea

hejhej
min dag igår va bäst !
typ runt halv sex igår kom linnea och vi pkte och köpte pizza
och hyrde film och köpte chips
sen på vägen hem så pkte vi och hämtade upp bea
och vi åt massa när vi kom hem
vi rullar fram nu
aa sen så började jag ta typ tusen kort med beas camera
sen satte vi på första filmen 17 again den va så bra
de tycker jag alla ska se
men mitt i halva filmen så gick vi ut och fota och prata lite och sånt
sen hem igen och då åt vi tårta och då satt jag och tog massa mer kort och då tog batteriet slut hahaha
jag fota nog ganska mycke igår
sen av de kolla klart på filmen och bea åkte hem
och jag och Linnea satte på en film till
the reader den va la ganska bra men lite seg
så vi titta bara halva filmen och la oss i sängen och pratade
somnade la runt hum1 ?
aa vid halv 10 i morse va jag överpigg och satte mig och väckte linnea
hahhaha
och vi såg på resten av filmen och sen vet jag inte vad vi gjorde fram till kvart över 12 eller nått så kom dom hämta henne
och jag saknar henne redan :(
men hon får komma hit snart igen och jag får pka ner snart
men tack för dagen dagen/natten
rödslt fog
puspuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0