jag är så duktig

godmorgon:)
nu är jag klar!
har städatr mitt rum i ca 2 timmar och nu är de rent och fint riktigt nöjd va sjukt äckligt innan fattar inte hur jag har kunnat sova här inne och sånt O.o
men nu ser man golvet igen och de är helt rent ¨så nu vädrar jag för de lukta gamla chips :S
blääää så nu kan jag ta hem kompisar igen .
och min gaderob är städad och de är ordning och reda hitta jätte mke kläder som jag inte hittat på evigheter ..hahhahaa
nu ska jag hoppa in i duchen för jag känner mig lika ofräsch som rumemt var innan så
pusss



väldigt städat de va ^^
men nu är de rent får se hur länge de håller..

Kommentarer
Postat av: Marielle

så lite så =D

2009-11-28 @ 22:24:20
URL: http://mariellep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0