hemligheten

hejhej
nu sitter jag här och mår jätte dåligt ska snart krypa ner i sängen ocg mysa film
blä på de nöffnöff sprutan:(

ajja efter som jag har ganska tråkigt just nu så kan jag vara riktigt snäll och säga vad jag gjorde igår.
dagen började med att jag och mamma åkte till kunsbacka till josse
de va väldigt länge sen vi träffades sist men de va sjukt skoj att träffa henne
sen åkte jag mamma josse och josses mamma ulrika ner till skåna
3 timmars lastbil färd men de gick endå väldigt fort satt och skratta med josse enda tills vi ahde ont i huvudet
sen när vi var framme så va de att fixa med josses hästar hjälpa till och sånt sen tittade vi när hon tränade hon är sjukt duktig asså
efter träningen så åkte jag mamma och ulrika hem
somnade i bilen och vi var la hemma på tjörn runt 11 på kvällen
de va riktigt värt!
och jag längtar tills nästa gång vi träffas
de va min dag igår;)
lite bilder
jag tog från deras hemsida













de va sjukt fint måste jag säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0