dåligt

hejhej
riktigt dåligt uppdaterat har de blivit men har inte riktigt orkat och så har jag inte gjort så mke, har mest legat och tatt de lugnt och pluggat.
men i tisdags så hade jag först på morgonen omprov i tyskan, vet inte än hur de gick men Calle sa nåt om att de hade gått bra men att jag fortfarande hade igvarning i de för att jag inte klarade första provet.
men efter tyskan så dagen ganska lugn, och när jag kom hem till mamma så åt vi och sen så åkte hon till jobbet och jag gick till myggenäs och va med Majda och sedan kom mamma och hämtade mig när hon slutade, blev inte sådär jätte mycket plugg med tanke att jag hade engelska prov i onsdags.
i onsdags så hände de inte något skoj i skolan typ hade engelska prov de va typ 10 sidor..
jag tror verkligen inte de gick bra men endå ett G tror ja.
sen när jag kom hem så visade de sig att mamma skulle jobba igår också så jag va med Cicci en stund hitta mitt busskort som jag trodde va hos pappa och tog buusen till myggenäs där ciccis mamma var, åkte hem när mamma slutade.
när jag kom hem tittade jag på oskyldigt dömd de är verklgen sjukt bra .
och idag så har vi haft idrotts dag jag skulle bara spela pingis men de blev att jag och Majda fick hoppa in i nästan alla grejor tror jag bara för att tjejerna i våran klass kom inte.
men aa de gjorde inet så mke för Calle blev jätte glad och sa att de var ett + i betyget
hade typ sen 2 timmar rast nästan och sen bara tyska och bild.
sen gick jag till mamma och åt där och snackade lite och hämtade mina grejor och så sen kom pappa och hämtade mig, nu sitter jag här vid datorn och har tråkigt
imon blir de öppen scen tror jag, de är faktiskt ganska tråkigt men de blir roligt när man får träffa alla små sötnosar.
nemen nu orkar jag inte skriva mer så ha det gott
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0