bio sen :)

riktigts eg dag har de blivit jag är inte sugen på att göra någonting verkligen eller jag har inte vart de kankse man ska säga så nu blir de än mysig kväll med familjen.
vi ska gå på lufslottet som spränges får hoppas att d eär lika bra som 1 och 2
imon är de skolan och jag känner att jag aldrig kommer orka.. men jag har ju Linn och Bea som jag måste träffa :)
jag är sugen på att åka ut till rönnäng eller skärhamn efter skolan så jag blir på glatt humör men annars imon så ska cicci komma hem till mig och vi ska sova i lägenheten mamma jobbar till 12 så de blir en cicci josse myskväll.
så om jag inte hittar på något imon heller så hoppas jag hon kan liva upp mig.
jag skriver sen vad jag tyckte om filmen
puss


Kommentarer
Postat av: CÄCCÄ

klart jag OM nån kan liva upp dej :D:D

2009-11-29 @ 21:04:47
URL: http://cecmol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0