söndag och 6 december

hehej kväll igår var lyckad, super skoj verkligen :D
jag orkar inte vänta på att sega linn ska skicka bilderna så ni får kolla hennes blogg http://schalalaaolsson.blogg.se/

kom la hem runt 1 halv 2 tror jag fast kunde inte sova somna typ halv 4 eller nått och vakna 6 och va klar vaken men somna om efter ett tag :)

idag har jag vart med Cicci i göteborg
vi skulle gå lite affärer och träffa adde ( adrian )
men så titta vi på idolerna också som va där, massa skrikande fjortisar ..
men de va jätte mysigt att träffa adde igen :)
och nu får man inte träffa han förens typ nästa år :O
nu har jag precis gjort klart mitt teknik arbete jag är jätte duktig.
så nu ska jag krypa ner i min säng och vila för jag behöver sömn kyss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0