mys

dagen blev väldigt mysig , maten va jätte god och jag är nöjd med allt jag har fått :)
allltid skoj att träffa ens kusiner också.
bilder kommer så fort jag har bett monica att skicka dom.
 jag har fått

tofflor
pengar
kläder
godis
en sak dom liknar en visp som fan ska greja med på huvudet^^
smycken
filmer
en cam som jag och viccan ska pka och köpa nån dag
läppglans
presenrkort

jag tror de va allt :)
tack för allt fint.

och imon ska de bli enu en väldigt mysig go dag.
jag ska nämligen till Linnea där även Bea ska va !
ska bli sjukt skoj.
och på kvällen ska jag nog till Cicci och mysa jul med henne :)
blir nog massa film, funderar även på att köpa en blomma eller något fint till henne mamma ^^
thih ja vi får se :)
puss

Kommentarer
Postat av: cäccä

WÄJJ:D

hihihi då blir nog mammis ¨glad:D



Juuulemys (L)

2009-12-25 @ 00:45:11
URL: http://cecmol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0