Lucia

hejhej hopppas alla har haft en mysig lucia idag !
för de har jag ^^
börjad emed att jag vaknade 12 men kom la inte upp förens 1 då jag gick upp till farmor och åt frukost och lite sånt sen kom mamma och hämta mig och Cicci.
vi åkte till göteborg och åt på parás, sjukt go mat värd alla 5 stjärnorna måste jag säga.
sen efter maten så gick vi till liseberg och gick runt där inne ett tag.
sjukt mysig dag.
jag och Cicci var nog en aningens övertrötta bara så vi skrattade hela tiden.
men de är sånna vi är.

jag HISSAR  resturangen stort !
helt klart värt .




Kommentarer
Postat av: cäääcccä

vare inte tarás den hette? ;$ nu bliev jag förvirrad :D

2009-12-13 @ 21:17:40
URL: http://cecmol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0