lilljul

dagen blev riktigt lyckad och mysig !
viccan kom vid 3 tiden då vi åt go mat och pratade massa, efter de så öppna vi paket.

fick en tröja och mjukisbyxor och pengar :)
+ skorna leginsarna och tröjan igår .
jag älskar att få julklappar.
efter de så åkte vi till mormor, jag har nog inte träffat henne sen jag fyllde år.
så de va ganska skoj att träffa henne.
av henne fick jag pengar.
sen körde mamma hem mig och jag gick upp till farmor och åt årets första julskinka.
de va verkligen jätte gott.
nu ska jag snart bara lägga mig i sängen och ta de lugnt, kankse leka lite i snön för tänk om de regnar bort under natten !
hopppas verkligen på en vit jul.
ajja ni får ha de gott
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0