klippt mig..

hejhej vaknade vid 10 tiden tror jag då gick jag upp duscha och lite sånt och sen fråga mamma om jag vill åka till std för hon skulle hämta nån internet grej eller nått och då fick jag lust att jag skulle klippa mig.. eller toppa mig efter som de behövdes väldigt mke för de va ju hur slitet som helst :S
så sa jag att jag bara ville topppa de så sa hon att hon behövde ta 5 cm minst .. så ja ba jaja
så klippt hon jätte mke så har ingen lugg kvar... och inget hår de är skit kort:O
men de blev la okej om man bortser från de som var inte bra O.o
de hars ett värre ut.. så nu har jag inget hår kvar men får hoppas att de växer bättre nu när hon har klippt bort allt slitet ;)

ikväll är jag ensamhemma !
antingen hemma med lite folk eller utgång med Linn :D
kvällen kommer bli super vilket de än blir..
så kyss på rumpan

bild kanske kommer om jjag vågar ta kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0