hos Inger

hejhej just nus itter jag hos inger och tobbe med mamma .
vi har precis ätit jätte god mat och sånt.
fick även julklapp av dom, tack så hemskt mke :)
innan vi åkte hit gick jag och mamma lite i affärer fick ett par leggins och en tröja som jag kna ha på jul.
sen så säger mamma plötsligt men doms korna kan du inte gå i, de är ju pinsamt så då blev de även ett par nya skor som jag fick ta på mig direkt.
kankse blir bilder senare .
sen när vi ska hem ska vi hämta Cicci.
blir en mys kväll, har hyrt 2 filmer.



efter som jag inte har något att göra så ska jag skriva de inlägget jag gjorde förut som försvan.
åkte ju som sagt va till mamma igår.
blev lite strul och sånt hemma så jag sket i att baka.
och imon ska vi ju fira jul hemma hos mamma så de är lika bra att jag stannar där till imon kväll eller något.
men i alla fall jag har inte kunnat ha msn på mammas dator de har helt enkelt inte gått att instalera.
men igår hitta jag ett pogram som är skit bra som jag bara måste hissa.
de har msn i sig + typ 10 andra chat pogram, de är helt enkelt skit bra.
de är enkel att förstå och allt.
men jag kommer inte ihåg vad de heter nu, men om man inte kan instalera dennya msn så tkr jag man ska ta detta för de är ju igentligen samma sak.
så en stor hiss.

jag tkr de börjar bli väldigt kallt ute, lixom -13 :S
de är ju helt sjukt de känns ju som att man bor på nordpolen eller något..
men jag tkr de är väldigt mysigta tt vi har fått lite snö i alla fall då får man ju jul känsla i hela kroppen.
men kylan kunde vi ju ha skippat.

och har inte tiden gått läskigt fort.
de känns ju som att de var igår jag låg på
stranden i rönnäng med johanna rikard och amandus !
men snart är de ju sommar igen :)
och de är sjukt att de nsart är ett år sen jag lärde känna dolve johan och laban.

ne nu har jag skrivit aldeles för mke, ni får ha en fin fin kväll.
puss

Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-22 @ 17:05:12
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Kul med julklappa:D

2009-12-22 @ 20:16:43
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0