hejhej

go dag gjorde mitt so prov idag !
och jag fick vg på de jag blev sjukt nöjd och glad så nu ska jag vara över glad hela dan ;D
nu sitter jag i lägenheten med choklad och julmust och väntar på att mamma ska sluta för då ska vi åka och köpa pizza.
super gott, är man tjock så är man.
i helgen måste jag få gjort ett tekink arbete om datorer och 2 arbeten i slöjden om bomull och siden inte okej att behöva göra sånt på helgen men de är la ett måste om man vill ha betyg, och betygen sätts ju på torsdag så måste göra klart dom sista inlämningarna så att dom kommer med i betyget ;D
får zse om de blir öppenscen idag är sjukt sugen på de, vill träffa allt folk !
men jag är också väldigt sugen på mys kvälll bara men vi får se hur de blir senare .
ha en bra dag för de ska jag ha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0