filmerna

the texas chain saw massacre

den är faktiskt en riktigt B film
men den va okej
men är inte tidernas bästa skräck film
som den säger.
men den är läskig när man tänker att den är verklighets baserad!
men inte den bästa filmen man har sett.


halloween

jag har ju sett första filmen innan men de nya filmer
och nu såg jag den gammla filmen
den va nog helt okej men man märker att den är gammal och den nya är helt klart bättre.
men jag ska nog endå lägga ner tid och se alla dom andra filmerna.


hellraiser

den va en bra film fast den va också väldigt gammal!
men jag tycker den va bra men lite dåligt gjort på vissa ställen,
så jag tkr dom borde göra om filmen i dagens teknologi ;)
där lät jag ganska smart, haha
men filmen va bra och den kankse kan rekomenderas haft bara halft.

bedtimes stories

den är sjukt bra sjukt rolig
tummen upp på den .
den rekomenderar jag starkt.
han som spelar huvudrollen i filmen gör alltid sjukt roliga bra filmer
eller är med i sjukt bra filmer kanske man säger^^









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0