eden lake & brüno

ingen av filmer va kanske någon såndär super hitt eller vad man ska säga

eden lake 

va inte läskig utan bara super hemsk.
jag tkr d eär så hemskt när de är kärlek i skräck filmer, när nån dör och sånt.
men annars va de nog egentligen ganska bra, fast de va dåligt slut.
så kankse inte filmen jag rekomenderar.

brüno

filmen i sig är helt sjuk, bokstavligen stör..
men jag och Cicci gárvade oss nog igenom precis hela filmen.
de är helt klart vår humor.
haha
men de va störd men väldigt rolig.
har ni sån humor som mig och cicci .. och gillar sjuka filmer
så borde man se filmen.





Kommentarer
Postat av: cäcccä

vadå.. ÄLSKAR vi brünoooooooooooooooo JAJAJA:DDD

2009-12-23 @ 20:24:22
URL: http://cecmol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0